Termeni si conditii de vanzare
Expansiv Agora srl este o companie din Romania, cu sediul in Constanta 900657, strada Ecaterina Varga nr.29, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J13/1355/2014, nr. atribut fiscal RO 33347279. Pentru comunicare se poate folosi linia telefonica: 0747-01.05.04, de luni pana vineri, intre orele 11.00 si 15.00. Noi va recomandam sa folositi SMS/WhatsApp, sau adresa de e-mail: contact@bicicletepliabile.ro, oricand clientul (in continuare „Clientul”) considera necesar, 24/7/365.
Prezententul text cu Termeni și Condiții de vânzare (în continuare, „Termenii”) guvernează exclusiv relația juridică stabilită între Expansiv Agora srl (in continuare „Compania”) și orice persoană care ar dori să plaseze o comandă de cumpărare prin www.bicicletepliabile.ro (în continuare „Site-ul web”). Orice alte condiții sau modificări ale prezentilor Termeni se aplică numai în cazul consimțământului scris al Companiei. Dacă aveți întrebări sau reclamații cu privire la produsele (în continuare „Bunuri”) oferite spre vânzare pe site-ul web sau în orice magazin cu amănuntul, vă rugăm să contactați Compania: (i) utilizând formularul Contactați-ne de pe www.bicicletepliabile.ro, (ii) prin trimiterea unui e-mail la contact@bicicletepliabile.ro sau (iii) prin trimiterea unei scrisori la următoarele adresa: 29 Ecaterina Varga st, 900657 Constanta, RO. (Aceasta este o locație de birouri, nu este pentru achiziționarea de produse sau preluarea de clienți).
Pentru a plasa o comandă, Clientul trebuie să aibă cel puțin 18 (optsprezece) ani. În plus, în cazul comenzilor plasate prin intermediul Site-ului web, Clientul trebuie să locuiască in Romania sau intr-o tara membra in Comunitatea Europeana. In cazul in care Clientul solicita livrarea in afara spatiului reglementat de Comunitatea Europeana se vor lua in consideratie acordurile comerciale si economice agreate cu regiunea respectiva.
Prin plasarea unei comenzi, Clientul confirmă, în mod explicit, că a citit și a acceptat Termenii fără nicio rezervă. Compania poate face completari sau modificări la acești Termeni oricând. Prin urmare, vom cere Clientului să accepte numai Termenii în vigoare la momentul achiziției. Noii Termeni vor intra în vigoare de la data publicării pe Site-ul web sau a comunicării acestora într-un magazin cu amănuntul și în legătură cu comenzile de cumpărare transmise după acea dată. De fiecare dată când Clientul dorește să plaseze o comandă, fie prin intermediul Site-ului web sau într-un magazin de vânzare cu amănuntul, el sau ea trebuie să se asigure că a citit și a înțeles termenii aplicabili în momentul în care încheie un Acord cu Compania.
Compania oferă posibilitatea de a achiziționa Bunurile oferite pe site și în orice magazin de vânzare cu amănuntul. Prezentele condiții sunt menite să determine modalitățile privind comanda, adică vânzarea, încheiată între Companie și Client. Aceasta se referă, printre altele, la plasarea, plata, livrarea și revocarea vânzării. Ofertele au doar caracter informativ, cu excepția cazului în care se menționează altfel în scris. Ofertele sunt întotdeauna fără caracter obligatoriu și constituie o simplă invitație de a cumpăra Bunurile afișate pe Site-ul web sau oferite în orice magazin cu amănuntul. În plus, ofertele durează doar până la terminarea stocului. În ceea ce privește vânzările online, Clientul are posibilitatea, prin intermediul magazinului online, de a alege și a cumpăra Bunurile oferite spre vânzare pe Site-ul web, în cantitatea dorită, făcând clic pe butonul „Adauga in cos”. Clientul poate considera cumpărăturile adaugate in cos ca și rezervate, doar dupa confirmarea telefonica, SMS/WhatsApp sau prin e-mail, a unui reprezentant al Companiei. Clientului i se va cere să introducă informațiile sale de contact (cum ar fi adresa de e-mail, numele, adresa de livrare, etc) . Prețul total al produsului (inclusiv orice taxe) va fi afișat după ce Clientul face clic pe butonul „Finalizeaza comanda”. Compania va intocmi o factura cu toate produsele solicitate de Client si o va trimite Clientului urmand ca acesta sa plateasca in contul bancar al companie suma de pe factura. Clientul are si obtiune de a efectua plata ramburs, la primirea coletului. Dupa ce suma achitata de catre Client, in cazul transferului bancar, apare ca incasata in contul Companiei se va proceda la livrarea Bunurilor catre Client.
Fiecare comandă aprobata de Companie este în întregime obligatorie pentru Client. Vă sfătuim să imprimați și să salvați acest e-mail de confirmare. Compania își rezervă dreptul de a refuza orice comandă fără a prezenta motive. O comandă este considerată a fi procesată și aprobată din momentul în care Clientul primește o confirmare a comenzii prin e-mail. După primirea e-mailului, se va stabili un acord (în continuare „Acordul”) între Companie și Client. Dacă Clientul plasează o comandă, fie online, fie offline, din care valoarea totală depășește 10.000 (zece mii) de euro, Compania va solicita Clientului informații suplimentare cu privire la natura și intenția cumpărării sale. În cazul în care Clientul nu va furniza informații viabile, Compania își rezervă dreptul de a refuza comanda fără a prezenta motive. Orice inexactitate sau presupusa inexactitate în confirmarea comenzii, trebuie să fie raportate de Client, în scris, în termen de sapte zile lucratoare de la data expedierii confirmării comenzii. Nerespectarea acestei cerințe va avea ca rezultat revocarea Contractului. Dacă Compania este incapabilă să livreze un bun, de exemplu, din cauza stocului terminat sau din cauza unei erori în afișarea prețului, așa cum este descris mai jos, Compania va contacta Clientul cât mai repede posibil. Dacă un Bun nu mai gaseste să fie în stoc, Compania își rezervă dreptul de a oferi Clientului un Bun de înlocuire, de o calitate și un preț echivalent. În cazul în care Clientul a plătit deja Bunurile și nu dorește să primească Bunuri înlocuitoare de o calitate și preț echivalente, Compania va rambursa suma Clientului, cât mai curând posibil, utilizând aceeași metodă de plată ca și Clientul la plasarea comenzii.
Imaginile Bunului de pe Site-ul web sunt menite doar în scop ilustrativ. Deși Compania a facut toate eforturile pentru a oferi o reprezentare exactă a Bunurilor, Compania nu se poate asigura că toate culorile de pe ecranul Clientului se potrivesc exact cu culorile reale ale Bunului. Bunurile primite de catre Client pot diferi ușor de imaginile furnizate pe Site-ul web. Chiar dacă Compania depune toate eforturile pentru a fi cât mai exacte posibil, toate caracteristicile, cotele, dimensiunile, greutățile și conținutul prezentat pe Site-ul web, pot conține abateri rezonabile.
În ceea ce privește vânzările online, Clientul are dreptul să se retragă (in sensul de a putea face retur) din Contract în termen de 30 (treizeci) de zile fără a-și exprima motivele. Termenul de retur expiră la 30 (treizeci) de zile socotite după ziua în care Clientul sau orice terță persoană desemnată de Client dobândește posesiunea fizică a Bunurilor. Pentru a-și exercita dreptul de retur, Clientul trebuie să informeze Compania despre intenția sa de a se retrage din Acord prin intermediul unei declarații fără ambiguități (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail) în acest sens. Clientul poate utiliza, de asemenea, formularul model atașat la prezentele condiții ca Anexa 1. Pentru a respecta termenul de retur, este suficient din partea Clientului să trimită o declarația sau o comunicare, menționată anterior, cu privire la exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei din Acord. Clientul trebuie să informeze Compania prin mijloacele convenite anterior, cu privire la intenția sa de a trimite Bunurile înapoi, cu indicarea referinței comenzii, produsul (produselor) în cauză și cantitatea acestora. Pentru a returna Bunurile, Clientul le va expedia la adresa Companiei, specificata la inceput. O rambursare va fi efectuată după ce Bunurile au fost primite și verificate la birourile Companiei. Compania va suporta costurile legate de trimiterea înapoi a Bunurilor. Dacă Clientul se retrage din prezentul Acord, Compania va rambursa Clientului toate plățile primite de la acesta din urmă (nu includ costurile de livrare și nici costurile suplimentare rezultate din alegerea unui alt tip de livrare decât cel mai puțin costisitor tip de livrare standard oferit de Companie), fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile lucratoare socotite din ziua în care Compania a primit Bunurile înapoi. Compania va efectua o astfel de rambursare utilizând același mijloc de plată utilizat ca și Clientul pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul a convenit în mod expres altfel; în orice caz, Clientul nu va suporta nicio taxă ca urmare a unei astfel de rambursări. Clientul va fi răspunzător pentru orice valoare diminuată a Bunurilor rezultată din manipularea lor, altele decât cele necesare pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea. Clientul nu poate invoca dreptul său de retragere dacă: - Bunurile livrate sunt personalizate conform indicațiilor și dorințelor Clientului; - Bunurile livrate sunt de natură personală; - Bunurile livrate sunt incomplete , deteriorate, murdărite sau utilizate într-un mod semnificativ necorespunzator de către Client. Clientul intelege ca Bunurile rambursate trebuie sa fie in cutia originala, cu toate documentele, certificatele, accesoriile si ambalajele initiale. Mai exact, Bunurile trebuie sa fie cat mai aproape posibil de starea in care Clientul a beneficiat la receptionarea lor. Prin definitie, intentia Companiei este ca toti Clientii sa se bucure de achizitiile facute si sa poata oferii si in viitor aceeasi calitate a Bunurilor tuturor celor dornici. În cazul în care Clientul trimite comenzile înapoi într-un mod excesiv, Compania își rezervă dreptul de a refuza rambursarea totală și/sau comenzile viitoare.
Prețul mărfurilor este indicat în lei și include TVA. Preturile pot suferii modificari datorate cursului de schimb stabilit de Banca Nationala a Romaniei. Prețurile sunt aplicabile în ziua ofertei, pe Site-ul web sau în magazinul de vânzare cu amănuntul, în funcție de vânzările online sau offline. În ceea ce privește vânzările online, Compania va depune toate eforturile pentru a se asigura că plata mărfurile se va efactua cât mai eficient și mai sigur posibil. Clientul va plăti întregul preț la efectuarea comenzii sale, cu excepția cazului în care se menționează altfel în scris. În ceea ce privește vânzările online, Clientul își va îndeplini obligația de plată prin transfer bancar sau plata ramburs. In afara cazului in care, intre Companie si Client, sunt stabilite alte intelegeri. În ceea ce privește vânzările offline, Clientul își va îndeplini obligația de plată prin intermediul metodelor de plată indicate în magazin (cum ar fi de exemplu carduri de credit sau de debit - tipul lor va fi acceptat in functie de ce este afisat la loc vizibil in punctul de plata - sau în numerar). În cazul în care Compania și Clientul sunt de acord în mod explicit că plata nu va fi efectuată în momentul plasării comenzii, Clientul va primi informații suplimentare de la Companie cu privire la calendarul și modalitățile de plată. Clientul va îndeplini cerințele despre care va fi informat pentru a-și îndeplini obligația de plată. În caz de neplată, sau întârziere a plății, sau orice altă problemă legată de plată, integralitatea plăților datorate către Companie va deveni indispensabila imediat și plătibilă în conformitate cu legea. În ceea ce privește vânzările online, Compania va lua toate măsurile rezonabile pentru a asigura prezentarea corectă a prețurilor bunurilor pe Site-ul web. În ciuda acestor eforturi, este încă posibil ca anumite bunuri menționate pe Site-ul web să fie afișate cu un preț incorect. În cazul în care Compania descoperă această eroare de preț, la Bunurile comandate de Client, Compania îl va informa pe Client și va oferi continuarea vânzării la prețul corect sau va permite Clientului să anuleze cumpararea. Compania nu va procesa comanda Clientului până când nu primește instrucțiuni de la Client. În cazul în care Compania este incapabila să contacteze Clientul, prin intermediul informațiilor de contact furnizate de acesta la efectuarea comenzii, va considera comanda anulată și Compania îl va informa pe Client în formă scrisă. În cazul în care eroarea cu privire la preț este evidentă și inconfundabilă și ar fi putut fi recunoscută în mod rezonabil de către Client ca o eroare cu privire la preț, Compania nu va trebui să livreze bunurile la prețul incorect (mai mic).
În timpul procesului de comandă, Clientul poate opta pentru livrarea Bunurilor la adresa menționată în comandă. Compania oferă transport gratuit în Romania pentru comenzi mai mari de 500 (cinci sute) de lei sau echivalentul a 100 (o suta) de eur. Pentru transportul altor bunuri către țările europene, se cauta si se aplică taxe de livrare mici, care pot varia în funcție de țara de livrare. Bunurile comandate vor fi livrate cât mai curând posibil, deși livrarea poate depinde de țara de destinatie sau de metoda de plată. Bunurile vor fi livrate în general în termen de maxim 14 (paisprezece) zile lucratoare de la data facturării. Data de livrare nu va fi în niciun caz mai târziu de 3 (trei) luni începând cu ziua în care Clientul și-a îndeplinit obligația de plată. Un timp estimat de livrare va fi furnizat de Companie Clientului la efectuarea comenzii. În cazul în care o livrare nu poate fi gonorată în termenul menționat anterior, Compania va contacta Clientul pentru a-i furniza informații cu privire la termenul de livrare preconizat. Livrarea Bunurilor nu poate implica în niciun caz în mod automat anularea comenzii și/sau dizolvarea Acordului sau plata oricăror daune-interese de către Companie. Clientul este obligat să primească Bunurile livrate la momentul și locația convenite și trebuie să semneze comanda de livrare pentru confirmarea primirii. Compania va livra bunurile numai la parterul sediului Clientului. În cazul în care nimeni nu este disponibil la adresa Clientului pentru a primi livrarea, va fi lăsat un aviz, după care Clientul poate colecta bunurile la locația indicată sau va contacta serviciul de curierat pentru a stabili un nou moment de livrare. Riscul de pierdere și deteriorare a bunurilor și proprietatea va fi transferată Clientului la livrare. Defectele vizibile la ambalajul exterior, sau orice alte probleme legate de livrare, trebuie să fie notificate pe foaia de parcurs sau să fie notificate Companiei prin scrisoare recomandată, în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primire, inclusiv o descriere detaliată a defectelor și a dorinței de a fi rambursat sau de a schimba Bunurile. Mărfurile în cauză trebuie, de asemenea, returnate către Companie în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor. Fără a aduce atingere celor de mai sus, utilizarea Bunurilor livrate de către Client va constitui o acceptare irevocabilă. In cazul rambursarii sau schimbului de Bunuri, riscul de pierdere și deteriorare dar și proprietatea vor fi transferate Companiei la livrare.
Clientul recunoaște ca drepturile de proprietate ale Companiei, sau orice firma afiliata cu Compania, rămân proprietatea acesteia pentru toate elementele Site-ului web, drepturile de proprietate intelectuala, procesul de producție sau de comandă, compoziția și specificațiile tehnice ale Bunurilor. În plus, Compania rămâne singurul proprietar al denumirii, mărcii comerciale și logo-ului folosit pentru a vinde produsele, fie online, fie offline. Clientul este de acord să nu aducă vreo reclamație cu privire la drepturile de proprietate intelectuală menționate mai sus.
Compania ofera certificate de garantie pentru Bunurile vandute. Conditiile de garantie sunt hotarate si redactate de catre producator, sau sunt preluate de catre Companie de pe site-ul oficial al producatorului, pentru fiecare Bun in parte si garantează calitatea si caracteristicile produselor. Pentru activarea garantiei este necesară dovada achiziției si, in cazuri specifice, reviziile si reglajele periodice. In general nici un producator nu accepta ca garanția sa acopere piesele de uzura normală, asamblarea necorespunzătoare, deficiente in întreținerea ulterioară, folosirea neconforma cu datele caracteristice, modificari sau reparatii cu piese care nu sunt in portofoliul producatorului sau instalarea necorespunzătoare a pieselor si a accesoriilor chiar si originala. Garanția nu se aplică daunelor sau defecțiunilor datorate accidentelor, utilizării necorespunzătoare, abuzului, neglijării sau modificării cadrului sau componentelor. Compania nu este responsabilă pentru daunele accidentale sau secundare. Dacă daunele sunt în afara garanției descrise mai sus, vom fi bucuroși să vă asistăm și să vă oferim piesa de schimb la prețul pieței. Pentru a ne baza pe această garanție, Clientul trebuie să raporteze defectele la Companie, prin scrisoare recomandată în termen de 30 (treizeci) de zile după ce au fost sau ar fi trebuit să fie descoperite de către Client. Apoi Clientul trebuie să returneze produsul defect în același termen la Companie. Această garanție nu afectează prevederile legale drepturile consumatorului pe baza legislației naționale. Compania nu va fi răspunzătoare față de Client dacă: - Clientul nu a utilizat Bunurile în conformitate cu scopul pentru care sunt destinate; - Bunurile în cauză au fost modificate, ajustate sau reparate necorespunzator; - Bunurile în cauză au fost deteriorate cu intenție sau din neglijență din partea Clientului; - Bunurile prezintă defecte care rezultă din uzura normală. Compania nu este responsabilă sau nu este obligată să compenseze daunele imateriale, indirecte sau in consecinta, inclusiv (dar fără a se limita la) pierderea profitului, câștigurile pierdute, constrângerile de producție, costurile administrative sau de personal, pierderea clienților sau creanțele terților evocate de Client, prin nefunctionarea produselor, din cauzele specificate mai sus si care nu s-au incadrat la reparatii pe garantie. Compania nu este răspunzătoare față de Client pentru nici o modificare, întrerupere, defect sau încetare a Site-ului său web. Pentru utilizarea generală a Site-ului web este responsabila firma Supra Solutions srl.
Compania prelucrează și stochează datele cu caracter personal ale Clientului în conformitate cu Legea romana nr. 363 din 28 decembrie 2018 privind confidențialitatea datelor personale. Aceasta lege este in conformitate cu legea adoptata in data de 25 mai 2018, cand a intrat în vigoare și se aplică direct în toate statele membre ale Uniunii Europene, Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, cunoscut și ca GDPR (General Data Protection Regulation). Clientul poate pune orice întrebări legate de prelucrarea datelor cu caracter personal. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să contactați Compania, utilizând formularul de contact sau un e-mail la următoarea adresă: contact@bicicletepliabile.ro.
Nici Compania nici Clientul nu sunt responsabili pentru nici o întârziere sau eșec în executarea Acordului, dacă se datorează unei forțe majore. Forța majoră înseamnă, printre altele: orice ordin din partea autorităților, mobilizare, război, epidemie, grevă, demonstrație, defecte tehnice în transmiterea comunicațiilor, calamitati naturale, incendiu, inundații, explozie, lipsa materiilor prime sau a forței de muncă, circumstanțe economice globale modificate , vandalism, condiții meteorologice extraordinare și toate circumstanțele care depășesc controlul Companiei și perturbă cursul normal al afacerilor, fără a cere Companiei să demonstreze natura neașteptată a acestor circumstanțe. Partea care invocă forța majoră notifică cealaltă parte cu privire la aceasta și ia toate măsurile rezonabile pentru a depăși situația de forță majoră temporară. În cazul în care situația care provoacă forța majoră durează mai mult de 90 (nouăzeci) de zile, fiecare parte are dreptul să rezilieze acordul fără nicio formă de despăgubire plătibilă celeilalte părți.
Compania poate atribui Acordul sau orice parte a acestuia oricărei persoane, firme sau companii. Clientul nu are dreptul să transfere Acordul sau nici o parte a acestuia, fără acordul prealabil scris al Companiei.
Eșecul sau întârzierea de către Companie în aplicarea sau aplicarea parțială a oricărei prevederi a prezentului Acord nu va fi interpretată ca o renunțare la oricare dintre drepturile sale în temeiul Acordului, acum sau în viitor. Nu vor fi considerate ilegale, invalide sau inexecutabile, sau considerate a deveni astfel în conformitate cu legislația aplicabilă, acest lucru nu va afecta legalitatea, nici valabilitatea sau aplicabilitatea celorlalte dispoziții ale acestor Termeni din Acord și nici nu le va afecta în vreun fel. Compania și Clientul vor depune toate eforturile rezonabile și vor lua toate măsurile necesare pentru a înlocui orice prevedere ilegală, invalidă sau imposibilă a acestor Condiții printr-o dispoziție legală, valabilă și executorie care are în mod substanțial același domeniu economic pentru părți și, în măsura permisă de legea, conține intenția inițială. În caz de dispută, acești Termeni vor fi tradusi și interpretați în conformitate cu textul și spiritul versiunii în limba romana. Orice notificare, reclamație, cerere etc. care se referă sau se bazează pe acești Termeni trebuie făcută în scris la adresa Companiei. Expeditorul respectiv este responsabil pentru primirea fiecărei notificări. Termenii sunt valabili atâta timp cât Compania vinde bunuri, fie online prin intermediul Site-ului său web, fie offline în magazinele de vânzare cu amănuntul.
Acești Termeni sunt reglementați de legislația romana. Ambele părți se angajează să caute mai întâi o soluție amiabilă, în cazul în care ar apărea discuții sau litigii, cu privire la aplicarea sau interpretarea acestor Termeni înainte de a începe orice procedură judiciară. Instanțele competente pentru litigiile referitoare la acești Termeni vor fi instanțele din Constanta, cu excepția cazului în care se impune altfel prin dispozițiile legale obligatorii. În caz de litigiu, Clientul se poate baza, de asemenea, pe platforma europeană de soluționare online a litigiilor (ODR) furnizată de Comisia Europeană, care poate fi accesată prin următorul link: https: //ec.europa.eu/consumers/odr/.
Anexa 1.
Eu, prin prezenta, notific faptul că ma retrag din Acordul nostru si doresc sa returnez, in conditiile din Acord, urmatoarele produse: .......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
Cumparat in date de........../........./................... Primit la data de....../........../...................
Nume: ..............................................., Prenume: ..............................................
Localitatea: ..........................................., Judet: .........................................., Telefon: .............................,
E-mail: ......................................................
Semnătura clientului (in cazul in care este trimisă prin poștă)
Data:........./.........../..........................